sobota 29. ledna 2011

Shopping day.

Dneska mi přišla milá MMSka x)
Kamarádka Alice ( europevintage.blogspot.com ) našla boty, které jsem tak dlouho chtěla.. Problém byl v tom, že byty ode mě dělilo 45 kilometrů.
Rodiče nejprve protestovali, že nikam nepojedeme pouze pro boty, ale když jim došlo jak jsou pro mě životně důležité. Nasedli do auta a odvezli mě do toho města xD
Vybrala jsem si je ještě společně s kabelkou, kterou jsem také "nutně" potřebovala xD
 Pak jsme ještě byli na nákupu a já si koupila diář. Už mě zapisovaní do malých bločků přestalo bavit xD

Boty  Deichmann  //  Kabelka Deichmann  //  Notes Kaufland


  




   

11 komentářů:

  1. jsou super, já vim. pořád o nich taky uvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kup si je, sou vážně dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Shoes are gorgeous!!!!!

    www.anaonheels.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. No ja se nedivim zes pro ne hned jela:) jela bych taky

    OdpovědětVymazat
  5. Wauw the shoes are perfect!

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty jsou naprosto dokonalý! Takový potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  7. damn, i love your wedges

    OdpovědětVymazat
  8. tie topanocky su vazne uzasne!a boli aj v zlave ci normalne plna cena?

    OdpovědětVymazat
  9. biancaprincipessa: byli ve slevě x) z 999 kč na 499 kč x)
    přibližně 20 euro x)

    OdpovědětVymazat
  10. LOVE the wedges!

    please visit&follow my newblog:
    http://burstintocreation.blogspot.com/
    xx

    OdpovědětVymazat