neděle 20. listopadu 2011

19.11.2011


Včerejší den bych raději zapoměla. Tak z půlky xD
Ve 12 jsem se sešla s Patrikem, zašli sme se kouknout do pár obchodů kdůli rukavicím a pak zamířili směr tesko. Nakoupili piva, lambrusko, vodku s džusem a pomalu se vydali k Vltavě.
Seděli jsme tam a popijeli, poté se přesunuli na Václavák na sraz, dále jeli směr stromovka, ale v půlce jsme se trhli od party neznámých emáku a vydali se na Petřín xD


Opět jsme pili. Mám malé okno. Opět si nepamatuju jeden úsek xD
Netušim konec petřína a jak jsem se dostala na metro xD
Pak už si vše pamatuju, jak jsme se ztratila v metru xD nasedla na jiný 'vlak' a jela na druhou stranu, vystoupila na Hlaváku a dostat se na druhou stranu metra pro mě bylo ve velmi napitém stavu horor xD Začala jsem schýzovat a volat mámě, že sem v háji, že nevim jak se dostat do metra xDD
Poté jsem dojela na konečnou a jela neznámým busem do neznámého města, kam pro mě přijeli rodiče.
Po tomhle zážitku už nepiju mimo domov xDDD

1 komentář:

  1. já myslela že si byla se mnou nakupovat :D tak to mám okno zase já :D

    OdpovědětVymazat