čtvrtek 18. srpna 2011

'Lanvin' taška DIY

Nedávno jsem se rozhodla si vyrobit novou tašku... jelikož opravdu miluji kolekci od Lanvina pro H&M, kterou jsem bohužel nesehnala. Žádné tričko... nic... Tudíž jsem se rozhodla vyrobit si alespoň tašku. 'Potisk' je inspirovaný z trička ( ZDE )

Potřebujete: Látku, tužku, barvu na látku, štěteček nebo lihovku, malinké cvočky, nějakou 'látku' nebo stužku, že které uděláte sukínku, stužku na okraj podvazků a látku nebo opět stužku, ze které uděláte horní okraj sukně a mašle nad botami...

Poté ještě nůžky, nějaké poutku (já použila poutko ze staré kabelky) niť a kolečka, ke kterým upevníte karabinky...



Nejprve si na tašku nakresíme 'potisk'
Poté ho obtáhneme barvou na textil. Já místo štětečku použila vyschlou lihovku.

 Poté si 'naměříme' kde bude končit sukně a podvazky.
 A přežehlíme.
 Dokreslíme si podvazky a znovu přežehlíme.

 Potom na boty nandáme cvočky.
 Našijeme sukni.
Poté našijeme okraj podvazků a mašle nad botami.
 A jako poslední přišijeme horní okraj sukně.
 Pak už jen ušijeme tašku, přidáme 'kolečka' na stranu tašky na které upevníme poutko a taška je hotová.



1 komentář: