pondělí 15. srpna 2011

Little shopping day

Dnes jsem se rozhodla, že pojedu s matkou a její kamarádkou na nákup. Chtěla jsem si koupit další mobil, museli ho objednat a jedem pro něj zítra xD

Prošli  jsme drogéri, kde sme nakoupili potřebné věci a mamka mi koupila voňavku xD Miluju tu voňavku ♥♥♥
Potom jsme se stavili v obchodě 'svět počítačů', kde jsme se byli zeptat na mininotebook. Mám sice velký počítač i notebook. Ale opravdu radši ležíl  notebookem v posteli. Tak jsem se rozhodla, že si nejspíš pořídím ten mini na serfování po netu v posteli xD
Bohužel neměli růžový, který jsem chtěla, tak jsem si alespoň koupila podložku HK, pod myš xD
Potom jsme prošli pár obchodů a já si ještě koupila boty. Jelikož byli šedivé, nutně jsem si musela koupit i šedivou kabelku a pro jistotu i šálku xD Neumím šetřit xD
Podložka pod myš, voňavka, 5x laky na nehty, lesk na rty, rtěnka
Již zmiňovaná voňavka ♥
A nakonec má nová šedá 'souprava' xD


2 komentáře:

  1. super shopping :) zrovna taky scháním šedou tašku ♥ a ty boty taky nevypadaj špatně. se ve středu musíš pochlubit ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou kousky! Paráda. Jakmile vidím nějaké japonské kočičky ;-), tak se celá rozzářím.
    P.S. Nový kabátek blogu moc prospěl!
    Vivi

    OdpovědětVymazat